Pages

Thursday, October 14, 2010

Selvänäkijä Suntta - Mysterious psychic

Eräässä meediotilaisuudessa sain viestin John Sundströmiltä, "Suntalta", mieheltä, jota en koskaan edes tuntenut. Suntta oli kuuluisa selvänäkijä, joka auttoi mm. poliisia, ja luki ihmisten auroja, terveydentilaa ja tulevaisuutta. Ammatiltaan Suntta oli verhoilija ja hänellä oli verhoomoliike Helsingissä Mechelininkadulla. Suntan silmät hohtivat kuulemma kuin valopallot hänen "katsoessaan" asiakastaan. Suntta itse oli rento ja mutkaton mies ja puhui sujuvasti stadislangia.

Viestissä Suntta kehotti minua ensin istumaan isoäidiltä perittyyn vanhaan nojatuoliin ja mainitsi, että se kaipaisi uutta verhoilua. Mistä ihmeestä meedio olisi voinut tietää, että meillä oli isoäidin kulunut plyyshinojatuoli? Sen jälkeen paikalle saapui isoäitini, joka kehotti minua nostamaan käteni ilmaan, kuten meditoidessa, ja sanoi, että minulla on kaukoparantamisen lahja. Olin ihmeissäni. Isoäiti tiesi myös, että olen tehnyt eläinsuojelutyötä ja voisin käyttää parantamisen lahjaa eläinten auttamiseen, koska tällä hetkellä lapset tarvitsevat minua kotona. Isoäiti tiesi myös lapseni puheongelmista ja lohdutti minua, että lapsen pään sisällä tapahtuu kyllä paljon, vaikka hän ei osaakaan ilmaista itseään. Lopuksi he lupasivat auttaa minua univaikeuksissa, koska nenäni oli jatkuvasti tukossa raskauden takia enkä pystynyt kunnolla nukkumaan. Ja illalla tulisin kuulemma aistimaan savuntuoksua kotona.


Lähdin hämmentyneenä kotiin ja illalla olin jo toisissa ajatuksissa, kun yhtäkkiä lukiessani kirjaa haistoin palavan puun tuoksun kuin saunaa olisi lämmitetty. Avasin parvekkeen oven, mutta kukaan ei edes tupakoinut ulkona. Sitten havaitsin, että tukkoinen nenäni oli auennut ja pystyin taas hengittämään kunnolla. Kerrassaan outo kokemus.

Isoäitini kuoli vuosi sitten ja sen jälkeen olen saanut häneltä useita viestejä. Eniten minua ihmetyttää kuitenkin yhteyteni Sunttaan, koska en ole koskaan edes tavannut häntä. Ensimmäinen viesti Suntalta tuli vuosia sitten, kun olin vakavasti sairas, mutta siitä kerron joskus myöhemmin.

Tässä on video Suntasta hänen vanhoilla päivillään:

Suntta kertoo työstään ja lukee toimittajien auroja

Täytyy ilmeisesti yrittää kehittää parantamisen lahjaa, koska mikään lahja ei kehity, ellei sitä harjoita.


For some reason I've gotten several messages from a deceased psychic whom I've never even met. He was very famous in his time, John Sundström or "Suntta", and helped even the police. I got my first message from him when I was seriously ill and a while ago I got another message through a psychic which said that I have healing powers in my hands - or rather that I can transmit healing energy even over long distances. Suntta knew that I had an old armchair at home that needed upholstering - he was an upholsterer by profession. The psychic transmitting the message couldn't possibly make that up. Then my grandmother stepped in and she knew about my child's speech problems and many other personal things too. And finally they told me that I would sense a scent of smoke in the evening - and that evening when I was reading a book I suddenly smelled burning wood. I opened the balcony door but no one was even smoking a cigarette.

Here is a video where Suntta describes his work and reads auras at the end.

2 comments:

Anonymous said...

Meillä on useinkin kykyjä joista emme tiedä mutta joita olen löytänyt iseltänikin hädän hetkellä. Aina kanssamme ollaan. Et ole maailmaan jätetty oman itsesi nojaan. Nojaa henkisesti näkymättömiin auttajiisi ja anna heidän johdattaa parantamisessa. Äläkä ota liian isoa urakkaa.

Helena said...

Mutta voiko henkimaailmassakaan luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä... Voihan olla, että joku vain esiintyy minulle läheisenä ihmisenä. Toisaalta Sunttaan minulla ei ollut mitään yhteyttä ennen kuin aloin saada häneltä viestejä.

Ja voiko meedioihin luottaa? (Tämä oli siis retorinen kysymys.) Voihan olla, että he tulkitsevat viestin väärin. Olen itsekin välittänyt viestejä ja tiedän, että niihin jää aina tulkinnanvaraa. Harva meedio/kanava pystyy välittämään tietoa täysin puhtaasti.

Eli "johdatus" on viime kädessä oman sisäisen äänen kuuntelua. Siinä mielessä jokainen on omillaan, vaikka toki opastajia välillä ilmaantuu, kuten tässä fyysisessä maailmassakin.